Problém sponzorovaného obsahu v on-line žurnalistice

„Web iDnes loni od září do prosince lákal nové předplatitelé do svého „prémiového klubu“ na tříměsíční členství za pouhou korunu. Slevu měla zařídit spolupráce se stavební firmou Strabag, která novým členům zasponzorovala dva ze tří předplacených měsíců. […] Jenže část rozhovorů se sportovci, jež rakouská stavební firma Strabag sponzoruje (patří k největším komerčním podporovatelům sportu v Česku) a které během zmíněné spolupráce publikovala sportovní redakce iDnesu, má několik společných jmenovatelů: do odpovědí se vždy podařilo zakomponovat jméno sponzora. Autorkou byla vždy i stejná redaktorka, sportovní novinářka Lucie Macháčová, která v redakci působí od poloviny loňského srpna.“ Moje vyjádření k tomu zde: https://hlidacipes.org/diky-za-jizdu-na-bagru-babisuv-server-do-rozhovoru-se-sportovci-vkladal-promo-stavebni-firmy/